اگر از کاربران قدیمی گوگل هستید، به یاد داشته باشید که در گذشته زمانی که عبارت یا کلمه کلیدی را جستجو می کردیم، با صفحاتی پر از کلمات کلیدی تکراری، کوتاه و بی کیفیت مواجه می شدیم.
در سال 2011، تیتر رومه چالش جدیدی را پیش روی گوگل قرار داد و گفت که رضایت کاربران از موتور جستجوی گوگل به شدت کاهش یافته است و زمان چاره ای فرا رسیده است. و این شروع الگوریتم سئو گوگل است.
الگوریتم پاندا مانند یک کشاورز با داس در دست، شروع به پاکسازی اینترنت از علف های هرز و سایت های بدون محتوا کرد که مزرعه پیوند را از بین بردند.
معیارهایی که الگوریتم پاندا روی آنها تمرکز دارد.
طراحی زیبا
محتوای تکراری و رونویسی نادرست متن از سایت های دیگر
ارزش افزوده بالقوه محتوای سایت برای کاربر.
کلمات مثبت اضافه کنید
با دستورات نوشتن موافقت کنید
تبلیغات را کاهش دهید
هر چه تعداد کلمات در نظر گرفته شده توسط این الگوریتم به عنوان محتوای بی کیفیت کمتر باشد.
رایج ترین تخلفاتی که الگوریتم می تواند جریمه کند، محتوای تکراری یا سرقت ادبی است. سعی کنید محتوای منحصر به فرد و اصلی بنویسید. پاندا بیشتر بر روی محتوای صفحه تمرکز می کند و ارتباط زمان جستجوی کاربر و عنوان کلی صفحه را می سنجد. الگوریتم گوگل به دو عامل بسیار حساس است و آن را کنترل می کند:
این صفحات تنها با هدف ایجاد لینک به صفحات دیگر ایجاد شده اند. (pbn)
وب سایت هایی با محتوای بسیار کم
پاندا همچنین محتوای با کیفیت پایین را تشخیص می دهد. اگر صفحه ای محتوای کمتری داشته باشد، هم از نظر تعداد کلمات و هم تعداد لینک هایی که ارائه می دهد. بهتر است ویرایش یا حذف شود. یکی دیگر از مسائلی که می تواند باعث جریمه شدن شما توسط گوگل برای محتوای خود شود، تکرار کلمات کلیدی است. این به تنهایی می تواند وب سایت شما را اسپم کند و رتبه شما را در نتایج گوگل کاهش دهد.
الگوریتم پاندا دیگر وجود ندارد!
الگوریتم پاندا به روز شده و نام جدید آن coati است که در سال 2012 با قدرت بیشتری جایگزین پاندا شد.
البته نیازی به اطلاع رسانی نیست، درست است که Coati سیستم مدیریت اصلی نامیده می شود، اما اساسا Coati نسخه به روز پاندا است و برای وب مسترها، کارشناسان سئو و نویسندگان محتوا تفاوتی ندارد، اما برای کسانی که دارند. تاریخچه گوگل موارد زیر ممکن است جالب باشد.
الگوریتم کواتی چیست؟
الگوریتم coati جایگزینی برای پانداها است که رتبه بهتر و price-web-design-mashhad پاداش بیشتری را برای سایت های با کیفیت در نظر می گیرد.
آیا الگوریتم پانداها دیگر وجود ندارد؟
خیر، از سال 2012 الگوریتم پاندا وارد هسته گوگل شد و نام آن به Kuati تغییر کرد.
آیا الگوریتم Coty سایت ها را جریمه می کند؟
بر اساس تعاریفی که از الگوریتم پاندا می دانیم، پاندا در تبلیغ نویسندگان محتوا خوب عمل کرده است و به نظر می رسد کواتی ادامه دهنده راه پاندا باشد.
بالاخره وقت آن است که کواتی را به جای پاندا به منابع آموزشی خود معرفی کنیم.
نسخه جدید، قدرتمند و جایگزین الگوریتم پانداها
الگوریتم پنگوئن: بدون لینک!
گوگل الگوریتم پنگوئن را برای تعیین کیفیت لینک های داده شده به صفحات معرفی کرد. این الگوریتم چندین بار به روز شده است. این به بهبود رتبه سایت یا جریمه کردن سایت هایی با لینک های مخرب و پولی کمک می کند.
وقتی گوگل اعلام کرد که بک لینک ها تاثیر مثبتی بر رتبه بندی دارند، برخی از سایت ها شروع به ساخت یا خرید بک لینک مصنوعی کردند. گوگل الگوریتم پنگوئن را برای مراقبت از این مرحله راه اندازی کرد. با این به روز رسانی موتور جستجوی گوگل، صفحاتی که این مورد را نقض می کنند از صفحه نتایج جستجو حذف می شوند. در بهترین حالت می توان آن را کاهش داد.
مورد قبلی در سال 2016 بود که تصمیم بر آن شد تا بک لینک های هر صفحه را آنالیز کنیم و در موارد تخلف، همان صفحه را مجازات کنیم. با این حال، از آنجایی که عملکرد صفحات جداگانه بر رتبه سایت تأثیر می گذارد، کاهش یا جریمه کردن یک یا چند صفحه می تواند تأثیر منفی بر کل سایت داشته باشد.
الگوریتم مرغ مگس خوار: درک و تداعی کلمات
بخش خوبی از الگوریتم گوگل درک عمیق آن از مفهوم پرس و جو است. در گذشته، زمانی که کاربر یک عبارت را در گوگل جستجو می کرد، نتایج گوگل ابتدا لینک های حاوی آن کلمه کلیدی را نشان می داد. اگرچه این فرآیند با الگوریتم مرغ مگس خوار جایگزین می شود، اما ومی ندارد که نتایج جستجو با موضوع اصلی جستجو مرتبط باشد و از کلمه کلیدی در مقاله یا محتوا استفاده شود. استفاده از صفحات مترادف تثبیت و اهمیت بیشتری پیدا کرده است.
گوگل الگوریتم مرغ مگس خوار را برای جستجوی صوتی توسعه داد، اما با گذشت زمان، ورودی صوتی اهمیت بیشتری پیدا کرد زیرا دستگاه های بیشتری از آن استفاده می کردند. در نتیجه مرغ مگس خوار معنای کلی عبارات جستجو را در نظر می گیرد نه کلمات جداگانه. این به این دلیل است که ممکن است عباراتی وجود داشته باشد که کاربران مایل به جستجوی آن نباشند، مثلاً به دلیل غلط املایی. اما با کمک آن، گوگل می تواند نتایجی را مطابق با آنچه شما فکر می کنید، تولید کند، حتی با اشتباهات املایی.
اگر قصد سئوی مقالات خود را برای این الگوریتم گوگل دارید، باید علاوه بر کلمات کلیدی، از مفهوم کلمات کلیدی یا مترادف آن نیز استفاده کنید. انشا باید به خوبی نوشته شده و خوانا باشد.
اما نگران نباش؛ از این گذشته، مرغ مگس خوار کسی را به خاطر نادیده گرفتن این سیگنال ها مجازات نمی کند. صرفاً دنبال کردن آنها ظاهر نتایج جستجوی مرتبط با مقالات شما را بهبود می بخشد.
محتوای با ارزش و اصلی برای گوگل اهمیت دارد، بنابراین بهتر است از هم اکنون تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود را شروع کنید. به عبارت دیگر، بهتر است به جای تکیه بر عبارات و کلمات کلیدی کوچک، روی ایجاد محتوای ارزشمند و کلمات lsi تمرکز کنید. بین صفحات، نوشتن کلمات غیرعادی و پوچ در عنوان هنوز مرسوم است. اما با گذشت زمان، زمانی که موتورهای جستجو هوشمندتر می شوند، همه آن سایت ها متضرر می شوند قیمت طراحی سایت مشهد زیرا این مفهوم در نوشتن نیز مهم می شود.
الگوریتم کبوتر: نتایج را بر اساس موقعیت مکانی نشان می دهد
و پرنده بعدی از باغ وحش گوگل زیباست، یک کبوتر. الگوریتم کبوتر، یک سال پس از مرغ مگس خوار در سال 2014 متولد شد. این الگوریتم همانند الگوریتم ونیز بر روی سئوی محلی تمرکز دارد، با این تفاوت که علاوه بر تاثیرگذاری بر صفحات نتایج، به گوگل مپ نیز توجه بیشتری می کند و توانایی گوگل در ارائه نتایج نزدیک به کاربران افزایش یافته است.
این باعث ایجاد سئوی محلی شد.
الگوریتم رتبه بندی مغز: هوش مصنوعی برای درک بهتر رفتار کاربر
Rank Brain اوج الگوریتم های جستجوی گوگل است. زیرا گوگل در این به روزرسانی از یادگیری ماشینی برای مدیریت عبارات جستجو استفاده کرده است. به این ترتیب می تواند معنای کلماتی را که نمی داند حدس بزند، کلماتی با معانی مشابه پیدا کند و بر اساس آن نتایج مرتبط را ارائه دهد. این آپدیت در سال 2015 معرفی شد و به لطف آن گوگل توانست موارد مهمتری را ارائه دهد. نتایج ارسالی کاربران یک سال بعد، در سال 2016، قبل از پیشنهاد. در ماه مارس، گوگل اعلام کرد که الگوریتم Rank Brain یکی از سه الگوریتم برتر برای رتبه بندی وب سایت ها است.
مشکل این است که نمی توانید وب سایت خود را با الگوریتم Rank Brain به روشی که معمولاً با سایر الگوریتم ها انجام می دادید سئو کنید، مگر اینکه محتوای با کیفیت بالا بنویسید.
الگوریتم رقص گوگل: شانس دیدن
گوگل به طور مکرر وب سایت ها و صفحات جدید را به صفحه نتایج منتقل می کند تا واکنش کاربران به آنها را اندازه گیری کند و بتواند صفحه جدید را بر اساس تعداد کلیک ها، زمان صرف شده در صفحه و رفتار کلی کاربر رتبه بندی کند.
گاهی اوقات Google Dance ممکن است در صفحاتی رخ دهد که اخیراً ایجاد نشده اند. این می تواند به این دلیل باشد که گوگل اخیراً این صفحه را کشف کرده است و به آن فرصتی برای رتبه بهتر می دهد. اگر این صفحه بتواند کاربران را به جایگاه اول و دوم گوگل جذب کند، قطعا بر رتبه آن تاثیر مثبت خواهد گذاشت.
الگوریتم تازگی محتوا: نه فقط بر اساس تاریخ انتشار.
در سال 2011، گوگل الگوریتم رتبه بندی خود را تغییر داد تا محتوای جدید را در بالای نتایج قرار دهد. بنابراین، اگر موضوع برای یک دوره زمانی خاص مرتبط باشد یا اگر رویدادی رخ داده باشد، کاربران به راحتی می توانند محتوای مورد نیاز خود را پیدا کنند.الگوریتم پاکیزگی بر 35 درصد جستجوهای جستجو تأثیر گذاشته است.
الگوریتم نسخه موبایل: استاندارد واقعی برای رتبه بندی صفحات
در گذشته تعداد زیادی از کاربران گوگل فقط از نسخه دسکتاپ استفاده می کردند که به مرور زمان و با پیشرفت ما درصد بیشتری از کاربران شروع به استفاده از نسخه موبایلی سایت ها کردند. به همین دلیل گوگل روی نسخه موبایل سایت ها تمرکز کرده و این مشکل به حدی شدید شده که گوگل رسما اعلام کرده که نسخه موبایلی سایت ها در اولویت است و صفحات توسط نسخه موبایل ایندکس می شوند.
الگوریتم PageRank
تقریباً شروع کار گوگل با او آغاز شد. در آن زمان بنیانگذاران گوگل این الگوریتم را برای شکست دادن رقبای خود پیشنهاد کردند. رتبه گوگل رتبه ای است که گوگل به هر صفحه در اینترنت اختصاص می دهد. الگوریتم پیج رنک اصلی به گونه ای کار می کرد که سئوی خارج از صفحه، سئوی درون صفحه را در اولویت قرار می داد. هرچه محتوای یک صفحه قوی تر باشد و صفحات خارجی بیشتری به آن لینک دهند، رتبه سایت در گوگل بالاتر می رود.
الگوریتم PageRank توجه ویژه ای به لینک های خارجی دارد، اما این بدان معنا نیست که اهمیتی به لینک های داخلی نمی دهد. و این منجر به اتصال مجدد عظیم پول شده است.
اکنون که در حال خواندن این مقاله هستید، الگوریتم رتبه بندی صفحات به دلیل وجود الگوریتم های پنگوئن و پاندا اهمیت خود را از دست داده است. اما این به معنای فراموش کردن کامل این الگوریتم نیست. زیرا گوگل به زودی می خواهد دوباره از آن برای رتبه بندی صفحه استفاده کند.
الگوریتم کافئین
در سال 2009، گوگل اعلام کرد که کافئین به یکی از مهم ترین الگوریتم ها در تاریخ موتورهای جستجو تبدیل خواهد شد. توسعه کامل گوگل ماه ها طول کشید و سرانجام در سال 2010 به طور رسمی راه اندازی شد.
کار الگوریتم کافئین در واقع یک سیستم نمایه سازی وب سایت جدید بود. قبل از آن، ربات های گوگل فقط به محتوای جدید و تازه اهمیت می دادند و سایت هایی که محتوای قدیمی را به روزرسانی می کردند در فهرست بندی محتوای جدید با مشکل مواجه بودند. کافئین هیچ تاثیر مستقیمی بر رتبه سایت نداشت. اما با این تغییر، سایت هایی که محتوای قدیمی خود را به روز می کنند اغلب رتبه بهتری دارند.
الگوریتم گورخر
این الگوریتم آپدیت الگوریتم اصلی است. این ایده ای است که در سال 2013 با جستجوی یکی از نمایندگان گوگل برای عینک آغاز شد.
در واقع، این حوزه با الگوریتم زبرا برای ذخیره وب سایت هایی که خدمات با کیفیت پایینی ارائه می دهند، متحول شد.
اگر فروشگاه مقالات مورد نیاز را نداشت، از نتایج جستجو حذف می شد یا به سطوح پایین تر منتقل می شد.
Zebra یک هشدار بسیار مرتبط برای وب سایت های خرده فروشی بود که بدون توجه به نیازهای کاربران کار می کنند و خدمات با کیفیت پایین ارائه می کنند.
الگوریتم یا شاخص E_A_T
گوگل با توجه به اینکه وب سایت های بهداشتی، مالی و حقوقی بسیار حساس هستند و به طور مستقیم با جان و مال افراد مرتبط هستند، الگوریتمی به نام E-A-T منتشر کرد. E-A-T در واقع مخفف سه کلمه Expertise، Authenticity و Trustworthiness است و به وضوح بر تخصص، قابلیت اطمینان و اعتماد تأکید دارد.
این الگوریتم در ابتدا بر روی حوزه های مرتبط با زیبایی و سبک زندگی شما (YMYL) متمرکز بود، اما گفته می شود که گوگل قصد دارد آن را در همه زمینه ها گسترش دهد. وب سایتی که دامنه های ذکر شده را مدیریت می کند، برای کسب امتیاز بالا از نظر این الگوریتم و ماندن در گوگل، باید تحت شرایط زیر اطلاعاتی را منتشر کند:
مطالب باید توسط یک فرد حرفه ای و معتبر نوشته شود و کارکرد خاصی داشته باشد و به هیچ عنوان کپی نشود. به عنوان مثال اگر در زمینه سلامت فعالیت می کنید، اگر نویسنده در مورد مواد مخدر، تداخلات، عوارض جانبی و . مطلبی می نویسد، گوگل به شما رتبه بالایی می دهد تا جان کاربران به خطر نیفتد.
وب سایت شما باید در زمینه خاصی قابل اعتماد باشد. از دیدگاه گوگل و الگوریتم E-A-T، یک وب سایت قابل اعتماد در میان سایر شرکت ها می تواند الهام بخش مشتریان باشد.
با توجه به دو عامل قبلی، قابلیت اطمینان یکی از اامات تولید محتوا است. تألیف معتبر، اطلاعات دقیق و عملی و استفاده از منابع معتبر به جای کپی محتوا، از نظر ما عامل اعتبار را تعیین می کند.

انواع الگوریتم های گوگل درسئو

الگوریتم ,گوگل ,سایت ,رتبه ,محتوای ,های ,وب سایت ,در سال ,است که ,است و ,رتبه بندی ,گوگل الگوریتم پنگوئن

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

«دانش جویان واقعی» عنوانی است برای افرادی که قصد رشد دارند فروشگاه اینترنتی قاصدک طلایی شب نامه بـــــــــــرخوار |ضریب| من و پزشک shamimpci makian04 بخاری دانلود رایگان فلفلستان